ZAMÓWIENIA I DOSTAWA
Możemy dokonać każdej zmiany w twoim zamówieniu 🙂 Poprawimy podany przez Ciebie numer telefonu, adres, czy wybrany Paczkomat. Musi to jednak nastąpić przed przekazaniem przesyłki do pakowania. Jak tylko zauważysz błąd, skontaktuj się z nami wysyłając e-mail z numerem zamówienia i krótkim opisem na adres kontaktosqana@gmail.com
Zależy nam, aby nasi klienci wyglądali i czuli się wyjątkowo. Z tego powodu preferujemy limitowaną ilość produktów w kolekcjach. .Może się zdarzyć, że interesujący Cię model lub rozmiar nie jest dostępny. Ale jest duża szansa, że jedynie tymczasowo! Żeby być na bieżąco, zapisz się do newslettera i obserwuj nasze kanały Social Media. Dzięki temu dowiesz się pierwsza o wszelkich uzupełnieniach stanów magazynowych.
Jeśli wybrałaś system płatności online paczka będzie w drodze do Ciebie już w kolejnym dniu roboczym. Nieco dłużej poczekasz na przesyłkę wysłaną poza granice Polski.
Bardzo dbamy, by zapewnić Ci jak największy komfort zakupów, ale w tej kwestii jesteśmy bezsilni. Spróbuj skontaktować się z firmą kurierską. Być może uda się uzgodnić w jakim przedziale czasowym pojawi się kurier.
Każdego dnia rozpatrujemy wszystkie zwroty, które do nas docierają. Po otrzymaniu przesyłki i potwierdzeniu zgodności artykułów z tymi zaznaczonymi w formularzu, dokonujemy zmian w systemie. Wszystkie przelewy realizowane są w ciągu 7 dni od momentu przyjęcia zwrotu.
PŁATNOŚCI
Rozwiązanie jest proste. W takiej sytuacji możesz dokonać przelewu na nasz rachunek bankowy. Dane do przelewu znajdziesz tutaj:
Natalia Czajkowska
Nr konta: 37 1020 3017 0000 2602 0511 6076
Tytuł: numer zamówienia
PYTANIA DOTYCZĄCE PRODUKTÓW
Misją naszych ubrań jest wyróżnienie Cię na ulicy. Dlatego, aby odróżnić się od sieciowek preferujemy limitowaną ilość produktów w kolekcjach. Dlatego może się zdarzyć, że interesujący Cię model lub rozmiar nie jest dostępny. Ale jest duża szansa, że jedynie tymczasowo! Żeby być na bieżąco, zapisz się do newslettera i obserwuj nasze kanały Social Media. Dzięki temu dowiesz się pierwsza o wszelkich uzupełnieniach stanów magazynowych.
ZWROT ZAMÓWIENIA
Jeśli produkt nie spełnił Twoich oczekiwań, możesz bez problemu go zwrócić. Masz na to 14 dni kalendarzowych od momentu otrzymania przesyłki.
Jak to zrobić? To proste!
KROK 1: Wypełnij formularz zwrotu znajdujący się na stronie w zakładce formularz zwrotu.
KROK 2: Zapakuj formularz i produkt w oryginalną folię do koperty lub foliopaku. Pamiętaj, aby sprawdzić cechy produktu, możesz go jedynie przymierzyć, ale nie możesz go nosić..
KROK 3: Wyślij paczkę pocztową lub kurierską na adres:
OSQANA Natalia Czajkowska
Edwarda Wittiga 4/36
03-188 Warszawa.
PAMIĘTAJ:
- Nie przyjmujemy paczek wysłanych za pobraniem lub usługą “e-przesyłka”.
- Koszt odesłania towaru ponosisz Ty.
- Jak tylko przesyłka dotrze do nas, w ciągu 7 dni roboczych poinformujemy Cię czy procedura zakończyła się pomyślnie. Jeśli tak, oczekuj przelewu zwrotnego.
- Jeżeli wysyłasz paczkę za pośrednictwem Poczty Polskiej lub innego operatora pocztowego zachowaj dowód nadania przesyłki – będzie to podstawą Twojej reklamacji w przypadku zaginięcia paczki.
Jak tylko przesyłka zwrotna dotrze do naszego magazynu, sprawdzimy czy wszystko w porządku i poinformujemy Cię o tym. Mamy na to 7 dni roboczych. Jeśli zwrot zostanie uznany, natychmiast przelejemy pieniądze na Twoje konto.